Працюємо: Пн - Пт з 9:00 до 20:00, Сб з 9:30 до 19:00
RU  UA 
 / 
Приймаємо замовлення:
Доставка по всій Україні

Гарантії

Гарантійні зобов'язання":
"Гарантійне обслуговування - безкоштовне усунення недоліків продукції, які виникли з вини виробника.
Вся продукція інтернет-магазину «Барин» має гарантійний термін обслуговування, прописаний виробником. При виявленні браку - Вам необхідно зв'язатися з нашими менеджерами.
Якщо в товарі присутні дефекти або поломки виробничого характеру - продавець зобов'язується усунути їх протягом 1 місяця з часу надходження скарги від покупця.
Перевірка цілісності товару проводиться в момент доставки і присутності покупця. Комплектність виробу визначається з технічного паспорта вироби, керівництва по експлуатації або інструкції по його збірці.
Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні покупцем всіх встановлених виробником правил експлуатації і пред'явленні гарантійного талона і товарного чека. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно протягом усього терміну служби виробу зберігати додаються до товару документи.
Обмін проводиться тільки бракованої деталі, а не всього виробу. Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір.
Поради при розпакуванні і складання меблів:
Якщо під час розпакування і збірки товару Ви виявите деталі з ушкодженнями або дефектами виробничого, або механічного характеру (відшарування покриття, плями, деформації) - не вмонтовуйте їх, а зв'яжіться з нашими менеджерами!
Придбана Вами меблі вимагають кваліфікованого підходу до складання. У разі самостійного втручання Ви ризикуєте втратити гарантію від виробника.