Працюємо: Пн - Пт з 9:00 до 20:00, Сб з 9:30 до 19:00
RU  UA 
 / 
Приймаємо замовлення:
Доставка по всій Україні

Гарантії

Гарантійні зобов'язання":
"Гарантійне обслуговування - безкоштовне усунення недоліків продукції, які виникли з вини виробника.
Вся продукція інтернет-магазину «Барин» має гарантійний термін обслуговування, прописаний виробником. При виявленні браку - Вам необхідно зв'язатися з нашими менеджерами.
Якщо в товарі присутні дефекти або поломки виробничого характеру - продавець зобов'язується усунути їх протягом 1 місяця з часу надходження скарги від покупця.
Перевірка цілісності товару проводиться в момент доставки і присутності покупця. Комплектність виробу визначається з технічного паспорта вироби, керівництва по експлуатації або інструкції по його збірці.
Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні покупцем всіх встановлених виробником правил експлуатації і пред'явленні гарантійного талона і товарного чека. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно протягом усього терміну служби виробу зберігати додаються до товару документи.
Обмін проводиться тільки бракованої деталі, а не всього виробу. Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір.

           ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ МАТРАЦІВ:

І обмін, і повернення матраців можливе, згідно із законодавством України. Взаємини з нашими покупцями регулюються Законом про захист прав споживачів. Повернення та обмін товару регулюється Статтею 9. цього Закону «Права споживача при купівлі товару належної якості». У законодавстві України зазначено: «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого було оформлено купівлю, якщо товар не відповідає його вимогам до форми, габаритів, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний ним по призначенню. Покупець може обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки, - якщо більш тривалий термін не обумовлений продавцем. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не був в експлуатації, і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ (чек), що видається разом із товаром».

Додатковим документом до Закону є «Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню)». У цьому переліку містяться, зокрема, такі позиції, як «пір'яно-пухові вироби» та «постільна білизна».

У зв'язку з цим, якщо ви сумніваєтеся, що товар, який ви вже придбали, підійде вам за розміром або за іншими параметрами, ні в якому разі не знімайте з нього упаковку! Через розкриття упаковки матраци належної якості обміну або поверненню не підлягають. Також потрібно знати, що придбаний та оплачений матрац без дефектів, якщо він був виготовлений на ваше замовлення (під ваше замовлення), також не підлягає поверненню або обміну.

Якщо вас не влаштував товар, ви можете обміняти його або повернути в точці видачі товарів нашого магазину: м. Київ, вул. Колекторна, будинок 3, з 10:00 до 16:00 за погодженням дане питання з менеджерів відділу сервісу.


Обмін матраців через яскраво виражений запах клею або його розчинника можливий у тому випадку, якщо запах залишається навіть через три дні після його вилучення з упаковки.

Технологічний запах матраца

У виробництві матраців використовується клейова технологія, завдяки якій скріплюються різні шари матраца. Іноді застосовується клей на основі ацетону та інших розчинників. Можете не переживати, якщо при розпаковуванні матраца ви відчули характерний запах клею, або розчинника, який входить до його складу. Відразу після виготовлення матраци упаковуються в поліетиленову упаковку. У зв'язку з цим, після розкриття упаковки ви відчуватимете виражений технологічний запах. Ацетон та інші розчинники є високолетучими речовинами, які безслідно і повністю вивітрюються з матраців від 1 до 3 діб. Переважна кількість розчинників вивітрюється протягом перших 6-8 годин. Трапляється, коли матрац після розпаковування вже не містить яскраво вираженого запаху.

Для більш швидкого вивітрювання матраца рекомендується:

- У першу добу після того, як ви розпакували матрац, не використовуйте його.

- Після розпакування залиште матрац в приміщенні, що добре провітрюється, або біля відкритого вікна, або на балконі (якщо там сухо і не волого).


Зазначимо, що при покупці матраца, людям із загостреним нюхом потрібно ще враховувати той факт, що навіть природні матеріали (латекс, шерсть, бавовна, кінський волос, кокосова койра, морська трава) мають свій власний природний специфічний запах. Як правило, він ледве вловимо людям зі стандартним порогом нюху. Тому, якщо у вас все ж таки загострений нюх, то краще уточнити нюанс про специфічні запахи матраца заздалегідь у продавця, до здійснення покупки, а також попередньо відвідати найближчий салон і протестувати обрану Вами модель.


Обмін товару належної якості можливий, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом із проданим товаром.

Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин

Доповнення №3 до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19 березня 1994 р. №172

- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни

- Непродовольчі товари:

фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфумерно-косметичні вироби
пухово-пухові вироби
дитячі іграшки м'які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
гребінці, гребінці та щітки масажні
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипкові підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні та мереживні полотна
килимові вироби метражні
нижня білизна
постільна білизна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плиткові матеріали (древноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо)
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каменю, дорогоцінного каменю органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 від 20.08.2003, N 1642 від 13.12.2004, N 1173 від 07.12.2005)


Міністр Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО

Поради при розпакуванні і складання меблів:
Якщо під час розпакування і збірки товару Ви виявите деталі з ушкодженнями або дефектами виробничого, або механічного характеру (відшарування покриття, плями, деформації) - не вмонтовуйте їх, а зв'яжіться з нашими менеджерами!
Придбана Вами меблі вимагають кваліфікованого підходу до складання. У разі самостійного втручання Ви ризикуєте втратити гарантію від виробника.